FC Steaua a lansat, joi, în cadrul unei conferințe de presă, băutura răcoritoare „Cola Steaua”, prima de acest gen care aparține unui club de fotbal românesc, ea urmând să fie comercializată inițial în 12.500 de puncte de vânzare din România.
Directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac, a explicat cum s-a ajuns la decizia ca gruparea „roș-albastră” să comercializeze băutura răcoritoare. „Am plecat de la analiza pieței de băuturi răcoritoare. Din totalul de băuturi carbogazoase, cola reprezintă 49 la sută. Intenționăm, la ora asta, să acoperim 12.500 de puncte de vânzare în România, de la chioșcuri până la hipermarketuri. Este o băutură răcoritoare care sperăm să facă furori printre suporterii noștri. Rețeta a fost dezvoltată de liderul mondial al companiilor care produc ingredientele pentru băuturile răcoritoare. Este o băutură fără conservanți, numai cu ingrediente naturale”, a spus Durbac.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER